Over OBS Het Atelier

Bij een nieuwe woonwijk hoort een nieuwe school. Daarom is OBS Het Atelier verhuisd naar een nieuw schoolgebouw in de wijk Holland Park. Het nieuwe gebouw biedt onderdak aan de basisschool, een kinderdagverblijf, een peutergroep en voorschoolse en buitenschoolse opvang. Kortom: alle faciliteiten voor kinderen van 0 tot 13 jaar.

Het nieuwe schoolgebouw is ruimtelijk, licht en duurzaam. Er is veel groene buitenruimte, op het dak zijn  groene dakterrassen aangelegd. De opzet van het gebouw nodigt uit tot spelen en leren. De kinderen groeien  hier op in een veilige omgeving, waar ze hun talenten en interesses gaan ontdekken. Uiteraard onder professioneel toezicht op alle momenten van de dag.

Wij organiseren iedere maand een informatieochtend voor ouders die willen kennismaken met onze school. Tijdens de informatieochtend krijgt u informatie over de basisschool en de kinderopvangfaciliteiten en een rondleiding. Onder het kopje 'aanmelden info-ochtend' kunt u zich aanmelden voor de informatieochtend. Wij zien er naar uit om met u kennis te maken.

Voor meer informatie over onze school kunt u tevens contact opnemen met Jan Heijmans, directeur. De contactgegevens zijn:

e-mail: j.heijmans@obshetatelier.nl

telefoon: 020 4166435 of 06 21684552.

Ons adres:

Jac. P. Thijsselaan 100

1112 XV Diemen

Via de buttons hieronder kunt u alvast meer lezen over de onderwijsmethode en de missie en visie van onze basisschool en over de kinderopvangfaciliteiten binnen ons schoolgebouw.

INFORMATIE OVER ONZE ONDERWIJSMETHODE

ONZE MISSIE EN VISIE