Kinderopvang door KMNKind&Co en UniKidz

KMNKind&Co

Binnen OBS Het Atelier wordt het kinderdagverblijf, de peuteropvang en de voor- en naschoolse opvang georganiseerd door de ervaren kinderopvangorganisatie KMN Kind & Co. Wij werken nauw samen met de medewerkers van deze opvangorganisatie zodat er een soepele overgang is tussen de voorschoolse periode en de basisschooltijd. De kinderen begeven zich tijdens schooltijd en de opvang in een vertrouwde omgeving.

Kinderdagverblijf binnen OBS Het Atelier
Het kinderdagverblijf binnen OBS Het Atelier biedt kinderen van 0 tot 4 jaar de zorg en uitdaging die ze nodig hebben. Het team met enthousiaste pedagogisch medewerkers staat dagelijks voor u en uw kind klaar. In een fijne en veilige omgeving is alles er op gericht dat kinderen fijn spelen, leren, ontmoeten en ontwikkelen. Maandag t/m vrijdag is het kinderdagverblijf geopend van 07:30 uur tot 18:30 uur. Op alle erkende feestdagen is het kinderdagverblijf gesloten. Meer informatie kunt u vinden op de websitepagina van het kinderdagverblijf.

Peutergroep Ros Beyaerdt
Ter voorbereiding op de basisschool kunt u er voor kiezen om uw kind naar een peutergroep te laten gaan. Op de peutergroep leren de kinderen samen spelen en samen leren. Sociaal-emotionele en motorische vaardigheden worden ontwikkeld evenals taal- en rekenvaardigheden. De peutergroep werkt nauw samen met de kleuterklassen. De overgang naar de basisschool gaat op deze manier op natuurlijke wijze. Voor meer informatie zie de website van de peutergroep.

Buitenschoolse opvang binnen OBS Het Atelier
Op de BSO kunnen de kinderen na een intensieve dag lekker ontspannen. Na school is er een gezamenlijk moment waar kinderen kunnen vertellen over hun schooldag; dat is altijd een gezellig moment. Daarna kunnen de kinderen alleen of samen met anderen spelen of meedoen aan activiteiten. Ook is er de mogelijkheid om huiswerk te maken. BSO is vrije tijd en de pedagogisch medewerkers doen er alles aan om een aantrekkelijk programma te bieden met en voor de kinderen. Meer informatie kunt u vinden op de websitepagina van de BSO.

Inschrijven of een rondleiding?

Voor vragen, of het maken van een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking en rondleiding, kunt u contact opnemen met Janneke van Steenbergen, Locatie Manager van de kinderopvanglocatie van KMNKind&Co binnen OBS Het Atelier. Haar contactgegevens zijn:

Telefoonnummer: 06 – 546 939 13

E-mailadres:  j.vansteenbergen@kmnkindenco.nl.

UniKidz

UniKidz biedt binnen OBS Het Atelier buitenschoolse opvang aan. Activiteiten spelen een grote rol binnen UniKidz. Door de activiteiten van UniKidz worden kinderen gestimuleerd hun talenten te ontdekken en verder te ontwikkelen.

Voor het maken van een afspraak voor een rondleiding kijkt u op:

De Locatie Manager van UniKidz binnen OBS Het Atelier is Tim Berndsen. U kunt telefonisch contact opnemen via 085 5807029.